LUNCH BEZORGEN IN DEN BOSCH EN OMSTREKEN

FAQ

Dat verschilt per locatie. Kijk hier voor jouw adres.

Zeker! Bij bezorgkosten zie je alle kosten voor omgeving Den Bosch. Valt jou locatie daar net buiten? Neem contact op voor de eventuele mogelijkheden.

Neem contact met ons op. Soms zijn we stiekem ook in het weekend aan het werk…

U kunt bij het afrekenen kiezen hoe u het verpakt wilt hebben;

Op schaal: de broodjes liggen op luxe melamine schalen en zitten in een thermobox.

Per stuk verpakt: de broodjes worden in kraftpapier verpakt. We stickeren de broodjes, zodat je weet wat erop zit.

Daarna gaan ze in onze kekke kartonnen broodtrommels.

Als we een thermobox hebben geleverd, halen we deze meestal 1 á 2 werkdagen later op. Als u kiest voor per stuk verpakt dan leveren we de bestelling in een kartonnen doos. Deze mag bij het oud papier.

Zeker! Met uitzondering van de producten met varkensvlees, is de rest geheel Halal.

Wij adviseren 2 tot 2,5 broodje p.p. Bij de bedrijfslunches staat vermeld hoeveel we per soort aanraden.

  • Hoe werkt het puntensysteem? Het puntensysteem staat hier haarfijn uitgelegd.
  • Wanneer ontvang ik de factuur? Als u bij het afrekenen kiest voor ‘op rekening‘, dan ontvangt u na levering de factuur per mail. Wij factureren meestal 2x per maand. Heeft u meerdere bestellingen gedaan? Dan ontvangt u een verzamelfactuur. Als u bij het afrekenen kiest voor contant, per pin, iDeal, Paypal of Creditcard, dan ontvangt u direct in de mail uw factuur.
  • Hoe krijgen we de factuur aangeleverd? We mailen de factuur naar het doorgegeven e-mailadres. Zowel de PDF- als XML-factuur. Bij het afrekenen kunt u aangeven of u een referentie op de factuur wilt hebben staan. Vul uw PO-nummer/Orderbonnummer/of overige referentie in bij het opmerkingenveld.

Nee hoor! U kunt ook als gast afrekenen. Als u punten wilt sparen heeft u wel een account nodig.

Het puntensysteem staat hier haarfijn uitgelegd.

Als u bij het afrekenen kiest voor ‘op rekening‘, dan ontvangt u na levering de factuur per mail. Wij factureren meestal 2x per maand.

Heeft u meerdere bestellingen gedaan? Dan ontvangt u een verzamelfactuur. Als u bij het afrekenen kiest voor contant, per pin, iDeal, Paypal of Creditcard, dan ontvangt u direct in de mail uw factuur.

We mailen de factuur naar het doorgegeven e-mailadres. Zowel de PDF- als XML-factuur. Bij het afrekenen kunt u aangeven of u een referentie op de factuur wilt hebben staan. Vul uw PO-nummer/Orderbonnummer/of overige referentie in bij het opmerkingenveld.